Dane firmy (zwanej dalej Sprzedającym):
Unitron Computer Jolanta Stachyra
ul. Bursztynowa 24 lok.1A
20-576 Lublin
NIP 946-138-99-63, REGON 430720550
Numer rachunku bankowego: 52 1140 2004 0000 3702 3417 5999
Kontakt z nami:
Telefon oraz fax dla klientów: 81-746-55-67 ( czynna w godzinach 10 - 18)
e-mail: info@gabinetspa.pl
Zasady sprzedaży - Informacja o formie płatności:
Udostępniamy poniższe formy płatności
- wpłata na konto bankowe naszej firmy
- wpłata za pośrednictwem systemu PAYU , Przelewy24
- płatność za pobraniem (przy odbiorze listonoszowi lub kurierowi)
- płatność z odbiorem osobistym
W przypadku odbioru osobistego, opcja ta jest możliwa tylko w dni powszednie w godz. 1500 - 1800 w siedzibie naszej firmy.
Płatności przy odbiorze osobistym:
- gotówka przy odbiorze
- płatność kartą płatniczą
Płatności:
- Ceny produktów są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Do każdego zakupionego towaru, jeżeli ma on zostać wysłany, należy doliczyć koszt transportu, który podany jest zawsze w opisie.
- Koszty transportu są podane w Opcjach dostawy i transportu. W przypadku większej ilości prosimy o kontakt w celu uzgodnienia indywidulanego kosztu transportu oczekiwanej ilości przedmiotów.
- Nie wysyłamy towaru na podstawie potwierdzenia przelewu ( dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie).
- Wpłaty przyjmowane są na konto banku Inteligo nr. rachunku 50 1020 5558 1111 1427 1340 0453 lub poprzez skorzystanie z opcji płatności internetowych
- W tytule przelewu bankowego (pocztowego) bardzo proszę podać dane kupującego i numer zamówienia.
- Na przelew po zakupie czekamy maksymalnie 7 dni po tym okresie usuwamy transakcję z systemu.
- Jeśli wpłata za towar wpłynie po okresie 7 dni od licytacji, zastrzegamy sobie w przypadku znacznej zmiany cen do odmowy realizacji transakcji.
- Odbiór osobisty dostępny jest przy płatności gotówką, przedpłacie na konto bankowe oraz płatności kartą płatniczą na miejscu w sklepie stacjonarnym.
- Do każdej transakcji dołączamy paragon fiskalny albo fakturę VAT (Fakturę na życzenie wyrażone w formularzu podczas składnia zamówienia lub przy odbiorze osobistym)
Wysyłka i odbiór zamówionych towarów:
- Realizujemy zamówienia z dostawą na terenie całej Polski jak również z dostawą za granicę. UWAGA! w każdym przypadku wysyłki za granicę należy wcześniej telefonicznie lub mailowo uzgodnić z nami jej warunki oraz cenę dostawy.
- Wysyłki realizowane są w dni robocze do 48h od wpłynięcia przelewu na konto lub wyboru płatności przy odbiorze (za pobraniem), chyba że w opisie produktu podany jest inny termin wysyłki.
- Pracujemy od poniedziałku do piątku i tylko w te dni realizujemy wysyłki.
- Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu wysyłki w przypadkach szczególnych.
- Wysyłamy towar tylko po zaksięgowaniu wpłaty na konto lub otrzymaniu potwierdzenia wpłaty z systemu płatności internetowych (nie dotyczy wysyłek za pobraniem).
- Koszty dostawy są zawsze podane w opisie produktów znajdujących sie w sprzedaży w naszym sklepie internetowym.
- Wysyłki realizowane są w dobrze zabezpieczonych opakowaniach tekturowych lub w pakietach bąbelkowych w zależności od rodzaju produktu.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa za moment wydania towaru przez sprzedającego uważa się moment powierzenia go przewoźnikowi.
- W trosce o zadowolenie naszych klientów, staramy się pomagać we wszelkich problemach związanych z działalnością spedytorów w godzinach naszej pracy.
- Reklamacje dotyczące przesyłek przyjmujemy zgodnie z regulaminami spedytorów.
- Rozpatrzenia reklamacji dokonuje spedytor w ramach czasowych określonych w jego regulaminie.
- W przypadku nieodebrania paczki, z winy kupującego, kupujący ponosi koszt zwrotu do nadawcy oraz ponownej wysyłki.
- Odbiory osobiste są możliwe tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.
Regulamin zwrotów:
- Osobie fizycznej, która dokonała zakupu w celu nie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zwanej dalej „Konsumentem”) przysługują prawa i obowiązki, o których mowa w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
- Kupując towar na fakturę VAT czyli popularnie mówiąc "na firmę" nabywca nie jest konsumentem w rozumieniu powyższej ustawy i opisane tu prawo zwrotu nie dotyczy takich transakcji. „Art. 221. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową".
- Konsumentowi przysługuje uprawnienie do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia ( inna niż przewoźnik) a wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy (np. córka,sąsiad odebrał/a przesyłkę dla mamy, koleżanki, sąsiadki itp.).
- Aby zachować termin konsument musi poinformować sprzedawcę przesyłając mailowo, pocztą lub faksem informację o odstąpieniu od umowy, najlepiej na wypełnionym formularzu zwrotu towaru (co przyspieszy rozpatrzenie sprawy) przed upływem ustawowych 14 dni.
- Formularz odstąpienia od Umowy powinien zawierać: Datę, Imię i nazwisko nabywcy oraz login Allegro, numer aukcji, nazwę towaru, adres oraz numer rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy (Wzór poniżej, na końcu strony).
- W przypadku odstąpienia od Umowy, zwrotu pieniędzy dokonujemy po otrzymaniu przesyłki zwrotnej zawierającej zwracany produkt (wyłącznie w dni robocze) oraz sprawdzeniu jej stanu i kompletności przez nasz serwis..
- Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańsze zwykłe koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego).
- Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy za pomocą przelewu bankowego na wskazany przez kupującego rachunek bankowy.
- Konsument powinien zwrócić towar w stanie nie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu - oznacza to tyle że konsument może użyć zakupiony produkt w zakresie niezbędnym do jego sprawdzenia i podjęcia decyzji. Art. 34. 1.pkt.4 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- W przypadku zużycia elementow znajdujących się w komplecie ale zbędnych do sprawdzenia urządzenia kwota zwrotu będzie pomniejszona o wartość zużytych elementów. Cennik znajduje się u sprzedawcy i może być udostępniony na życzenie konsumenta.
- Zwracany towar należy dostarczyć do siedziby firmy tj. Unitron Computer , ul.Bursztynowa 24 lok.1A , 20-576 Lublin
- UWAGA! - sprzedający nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
Reklamacja:
- Każdemu kupującemu, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji.
- Każdy towar znajdujący się w sprzedaży na naszych aukcjach objęty jest gwarancją producenta, dystrybutora lub sprzedawcy.
- Jeżeli zakupiony towar, który Państwo otrzymali uległ uszkodzeniu (wady fabryczne, uszkodzenia powstałe z winy producenta) macie możliwość reklamacji towaru (nie dotyczy uszkodzeń powstałych z winy konsumenta)
- Zgłoszenia reklamacyjne prosimy dokonywać na dane podane w karcie gwarancyjnej lub w warunkach gwarancji dołączonych do zakupionego przedmiotu. Znacznie uprości to i przyspieszy procedurę reklamacji i samego serwisowania.
- W przypadku realizacji gwarancji za naszym pośrednictwem, na produkt który ma kartę gwarancyjną producenta lub dystrybutora, w której jest podany serwis realizujący naprawy gwarancyjne zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu naprawy (poza terminem określonym w karcie gwarancyjnej), jako czas potrzebny na dostarczenie produktu do serwisu producenta (dystrybutora).
- W celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej, Kupującemu, który dokonuje reklamacji produktu za pośrednictwem Sprzedającego zaleca się, by w ramach takiej reklamacji wypełnił formularz reklamacyjny ( wzór na końcu strony) i dołączył go wraz z kopią (lub oryginałem) dowodu zakupu do reklamowanego towaru. Pozwoli to na przyspieszenie czasu rozpatrywania zgłoszenia.
- Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby firmy tj. Unitron Computer , ul. Bursztynowa 24 lok.1A , 20-576 Lublin.
- Zwrot reklamowanego towaru następuję za pomocą usług Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej..
- Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, nie ogranicza, a także nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających w szczególności z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
- W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami - na podstawie art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121) - strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi.
Ochrona danych osobowych:
- Dokonując zakupu za pośrednictwem naszego sklepu internetowego Klient dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zachowując prawo do wglądu, poprawy i usunięcia ich z bazy adresowej.
- Sprzedający gwarantuje przestrzegania zasad Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r oraz gwarancję nieudostępniania ich innym osobom fizycznym i prawnym.
- Dane gromadzone podczas rejestracji lub zakupu są wykorzystane przez sprzedającego wyłącznie do prawidłowej realizacji zamówień, a także do śledzenia statusu zamówienia i dokonywania w nim zmian na życzenie Klienta zanim zostanie wysłane. Klienci zachowują prawo do wglądu, poprawy oraz usunięcia swoich danych z bazy adresowej po zrealizowaniu zamówienia. Czynności tych dokonać można dzwoniąc do siedziby firmy Unitron Computer lub wysyłając dyspozycję przez email.
- Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie. Pytania dotyczące ochrony prywatności prosimy kierować na nasz adres e-mail.
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy powszechnie obowiązującego w RP prawa.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy - WZÓR
(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać razem ze sprzętem tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….………………………………………………………………………………………………………….,
- Numer zamówienia w sklepie internetowym……………………………………… .
- Data zawarcia umowy to ……………………………………….,
- Data odbioru ……………………………………………….… .
- Imię i nazwisko………………………………………………………….
- Adres …..…………………….……..…………………………………….
- Telefon…………………………….…………………………….
- Data wypełnienia formularza………………………………………
- Numer rachunku bankowego na który ma być wykonany przelew
.....................................................................................................................
Podpis
______________________________________________________________________________________________
Formularz zgłoszenia reklamacyjnego - WZÓR
(skopiuj, wypełnij i włóż do przesyłki razem z uszkodzonym urządzeniem)
[DANE KUPUJĄCEGO]
Imię i nazwisko………………………………………………………….
Numer zamówienia w sklepie ……………………………………………………………..
Nazwa produktu ..............................................................................................
Numer seryjny z karty gwarancyjnej...................................................................
Data wystąpienia uszkodzenia ...........................................................................
Opis uszkodzenia..............................................................................................
......................................................................................................................
Adres zwrotny towaru ......................................................................................
......................................................................................................................
Telefon kontaktowy…….……..…………………………………….
Podpis ............................................